Avcılarda psikolog bulun

Hepimiz mutlu ve iyi durumda olmak isteyebiliriz. Avcılar Psikolog olarak bunu bizde istiyor ve hayatın şartlarına bağlı olarak zaman zaman biz bile gerçekleştiremiyoruz.  Bir çok filozof da zaten insanın asıl hedefinin mutluluk olduğunu da defalarca ifade etmiştir. Filozoflar mutluluk tanımının ne olduğunu yoğun bir biçimde tartışmış olsa da ortak bir görüşte buluşamamışlar yakın bile olsa pek çok farklı tanımlarda bulunmuşlardır. Kimisi kederden kaçmak, acıdan uzak kalmak, yaşadığı hayatı gamsız yaşamak, kimisi olaylardan aldığı zevk, hayat neşesi ve erdem ile de açıklayabilir. Kişiden kişiye pek çok mutluluk tanımı bulunuyor.

Mutluluk pek çok topluluk tarafından tartışılan bir konudur. Günümüzde eski yaşantıya oranla farklı uyaranlar, farklı problemler mevcuttur. Yediğimiz içtiğimiz besinlerden tutun soluduğumuz hava, internet içerisinde eriştiğimiz içerikler, gördüğümüz görüntüler, modern hayatın getirdiği bir takım sorunlar, mevsimsel etkiler gibi farklı nedenler psikolojiyi derinden etkileyebilmektedir.

Zaman zaman kendimizi tükenmiş, bıkmış, motivasyonunuzu kaybetmiş, gergin, sıkkın, endişeli ve sinirli hissedebilirsiniz. Bunlar normal bir insanın yaşadığı durumlar olsa da bu durumların aşırıya kaçması, sürekli devam etmesi, yaşamı artık sürekli etkileyen bir durum aldıkça bunun için bir hastalık demeye başlayabiliriz.

Bazı durumlar için hastalık demeden önce asıl dikkat edilmesi konu olayın varlığıdır. Örneğin sürekli stres altında hissediyorsak mevcut stresi bize sağlayan şeyin çözümlenmesi gerekmektedir. Bazı durumlarda kişi bu problemlerin üstüne gitmek yerine stres çekmeyi kabul eder ve durum o kadar kötüleşir ki problemlerin üstüne gitmeye bile cesaret edememeye başlar. Böyle durumlarda doktor yada psikolog yardımı gerekebilir.

avcılar psikolog

Avcılar Psikolog

Son dönemde başta ülkemizde genel olarak olmak üzere özellikle de İstanbul gibi büyük şehirlerde başta olmak üzere insanlar üzerinde birtakım mental problemler baş göstermekte. Bunun ipini çeken nedenler arasında sosyal medya, internet kullanımı, teknolojiye bağlı asosyallik, yiyecek içecekler ve bunların içerisindeki genetiği ile oynanmış, modifiye ürünler gibi pek çok unsur bulunmaktadır.

Bu problemler kişiyi anksiyete, depresyon, panik bozukluğu, sosyal fobi, yeme bozukluğu, obsesif kompulsif bozukluk, hiperaktivite ve dikkat eksikliği gibi mental problemlere yol açmaktadır.

Avcılar psikolog olarak bu ve buna bağlı olarak sık görülen psikolojik rahatsızlıklar başta olmak üzere her türlü psikolojik rahatsızlıklar üzerine terapi uyguluyor veya gerekli yerlere sevk ediyoruz.

istanbul psikolog

Psikolojik Tedavi

Bu tür problemler 2 haftadan uzun sürüyorsa artık hastalık boyutunu almıştır ve tedavi almanız gerekmektedir. Bu tür problemlerde ilk olarak psikolog aramanızı tavsiye ediyoruz. Çünkü ülkemizdeki pek çok psikiyatrist yoğunluk nedeniyle doğrudan ilaçlı tedavi uygulamaktadır. Oysa çoğu rahatsızlık ilaç tedavisine gerek kalmadan psikolojik danışmanlık alarak rahatlıkla problemine çözüm bulabilmektedir.

Psikolojik rahatsızlıkların tedavisi için terapi yöntemleri ya da ilaçlı tedaviler kullanılmaktadır. Bende bir şey yok, ben iyiyim, bana bir şey olmaz gibi söylentiler sizin için pozitif olsa da tek başına yeteri kadar etkiyi göstermediği gibi yeterli etkiyi göremediğiniz için zamanla sizi daha da kötü bir ruh durumuna sürükleyebilir. Çünkü bana bir şey olmaz derken yavaşça durumu kabullenmeye başlarsınız. Çünkü problem kendinize güvenmemiz değil sahip olduğunuz mental problemin başka problemlere dayanmasıdır. Psikolog eşliğindeki uygun terapiler ve yaşam tarzı düzenlemesi ile bu tür problemlerden kurtulmanız mümkün. Bu nedenden dolayı bu tür mental problemlerden muzdaripseniz sizlere önerimiz hemen bir psikolojik destek almanız olacaktır.